معین اعضای جدید شورای سیاست گذاری صنعت چاپ، انتشار 10 اثر در سالن چاپ

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: مدیر کل دفتر چاپ وزارت ارشاد از تعیین اعضای جدید شورای سیاست گذاری چاپ خبر داد و گفت: نخستین جلسه این شورا پنج شنبه 19 اردیبهشت برگزار می شود.

معین اعضای جدید شورای سیاست گذاری صنعت چاپ، انتشار 10 اثر در سالن چاپ

احمد علم شاهی مدیر کل اداره چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، با اشاره به زمان رونمایی از سند چشم انداز صنعت چاپ گفت: مراحل نهایی تبیین سند هم اکنون در دست انجام است و تلاش خواهیم کرد تا آن را به زودی نهایی کرده و در مراسمی با حضور وزیر ارشاد رونمایی کنیم البته امکان دارد رونمایی از آن به نمایشگاه کتاب تهران نرسد.

وی اضافه نمود: پنج شنبه 19 اردیبهشت ماه نخستین جلسه شورای سیاست گذاری صنعت چاپ با حضور اعضای این شورا و چهار کارگروه تجارت و کارآفرین، حقوق و تحول در قوانین، آموزش ، سنجش و پژوهش و برنامه ریزی راهبردی و آینده نگری از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود .

او در ادامه اضافه نمود: ترکیب شورای سیاست گذاری در آخرین جلسه این شورا متحول شد و قرار بر این شد تا از هر سه اتحادیه چاپ خانه داران، صحافان، لیتوگرافان، نماینده ای داشته باشیم و دو نماینده نیز از اتحادیه های کشوری به این جمع اضافه می شوند.

علم شاهی شرح داد: در آیین نامه قبلی اعضا جایگاه حقیقی داشته اند اما در آیین نامه شورای سیاست گذاری جدید اعضا جایگاه حقوقی خواهند داشت. همچنین 3 تا 5 نفر از صاحبنظران عرصه صنعت چاپ نیز در این شورا عضو خواهند بود و 4 جایگاه دولتی نیز از وزارت صنعت، اقتصاد و دارایی خواهیم داشت.

وی از حضور اعضایی از استان ها در جلسات شورای سیاست گذاری خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد تا همه اثرگذاران عرصه چاپ در تصمیمات دخیل باشند.

وی در پایان از انتشار کتاب چشمی که بستم، چشمی که بگشود اثر مریم مقانی در پنجمین روز نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: زن ها مثل هم هستند اثر محمدرضا سرشار نیز امروز در سالن صنعت چاپ در حال انتشار است.

مدیر کل دفتر چاپ ارشاد گفت: امسال با حضور اهالی صنعت چاپ در نمایشگاه کتاب تهران تمامی مراحل از انتشار، صحافی و جلد سازی کتاب به صورت نمادین در سالن صنعت چاپ انجام می شود و هر روز یک کتاب تازه از سوی انتشارات تکاف در نمایشگاه منتشر می شود و در آخر همه 10 کتاب منتشره طی مراسمی رونمایی خواهند شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا و مکزیک

russiaro.ir: تور روسیه: تور سوچی، تور مسکو، تور سن پترزبورگ، تور تابستان نوروز، بهار روسیه

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71138

به "معین اعضای جدید شورای سیاست گذاری صنعت چاپ، انتشار 10 اثر در سالن چاپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین اعضای جدید شورای سیاست گذاری صنعت چاپ، انتشار 10 اثر در سالن چاپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید